Inspiratie | Natuur

Ik hoop dat ik niet een van de weinige ben, maar ik kan intens genieten van de natuur. Een picknick aan het water, voetjes in het water, leunend tegen een grote eik of het gras wat je blote voeten kriebelt. Het is dan ook een grote inspiratie voor mij. Ik vind het heerlijk om even een frisse neus te halen als ik met de hond ga lopen. In de winter vind ik het krakende sneeuw onder mijn schoenen altijd heel erg leuk! Of in het donker lopen, terwijl sneeuw naar beneden dwarrelt. Of in een veld van lavendel, wat zo lekker ruikt! De natuur is zo mooi!

Foto’s door: Amir Bajrich, Elena Morelli, Diana Robinson, Domwalster, James Wheeler, Thomas, Ionea, Bizui, Matt Shalvatis, Pawel Pacholec, Cavale Doom, Linh Nguyen, Faungg’s Photo, Nicolas Raymond, Shumpei Sano, Brian Walter , CT M.
Geef een reactie

