Muziek | Horizon by Miyavi

Miyavi (echte naam Takamasa Ishihara) speelt sinds een paar maanden in de Amerikaanse film Unbroken. Hij is eigenlijk een rockster die ik al ongeveer 8 jaar volg. Ik ben altijd fan geweest van zijn muziek en dat hij eigenlijk voornamelijk Japans zingt interesseert mij geen bal. Tegenwoordig zijn de meeste teksten al voor je vertaald op google om een idee te krijgen waar hij over zingt.

Ik wilde eigenlijk Real? met jullie delen, maar Horizon heeft eigenlijk net wat meer energie. Ik weet niet of ik het zo goed uitleg. Maar Horizon spreekt mij gewoon veel meer aan en de tekst en doel van Horizon is wat duidelijker.

Zijn eerdere muziek is iets ruiger maar altijd met duidelijke ideeën. Hij kan trouwens ook geweldig gitaar spelen, ik krijg er altijd kriebels van. Om ook een paar oudere goede nummers te noemen: Survive, What a wonderful World, Selfish Love en Guard You.

Geef een reactie

