TAG | Life Is A Song

Deze super leuke tag gevonden (en gemaakt door) op Dinastie. Ik ben niet getagged door haar, maar ik vond deze tag gewoon te leuk om links te laten liggen. Ik heb vaak muziek in mijn oren, in de auto standaard muziek op, tijdens het schoonmaken, tijdens het koken, you name it! Heerlijk, een muziekje op de achtergrond of juist even keihard zodat je net zo hard kan mee schreeuwen zingen. Ik heb een tijd lang geen muziek geluisterd, en dan pas besef je je hoe veel je het eigenlijk mist en hoe vaak je er naar luistert.

tumblr_ng8fyzdxeN1sj96f3o1_400

Wie is je favoriete artiest?
Lastig, want mijn favoriete artiesten veranderen vaak. Maar mijn all time favorites zijn U2, Ellie Goulding, 30 Seconds to Mars, Miyavi en Utada Hikaru. Daarnaast luister ik ook veel naar Fallout Boy, Green Day, Marina and the Diamonds, Mika en Beyonce.

Met U2 ben ik opgegroeid, dus dat zal gewoon altijd mijn favoriete band zijn. Ze spelen zo goed, zijn stem is zo fijn. En ondanks dat hun laatste album nogal een flop is, vind ik ze nog steeds super goed!

Zing je onder de douche?
Als ik zeker weet dat ik alleen thuis en mijn vriend in een tijdje niet thuis komt, zing ik wel eens onder de douche. Maar ik ben eigenlijk vooral bezig met stil zijn ennuh, douche.

Was was je eerste CD in je bezit?
30 Seconds to Mars hun album This Is War. Ik heb daarvoor veel albums gebrand. Maar 30 Seconds to Mars was de allereerste echte CD. Jared Leto heeft een geweldig stem waar ik het warm van krijg.

Als er nog geen internet bestond (dus ook geen spotify, youtube, downloaden) welke CD zou je dan kopen?
Uhh, pfft, moet ik echt kiezen? Kan het maar eentje zijn? Ik kan niet kiezen tussen U2, Utada Hikaru en 30 Seconds to Mars. Ik denk dat ik voor Utada zal gaan? Haar muziek kan eerlijk zen zijn, maar ook lekker upbeat. Maar misschien zou ik ook wel voor U2 gaan?

tumblr_mram2dY9c01s1u2jvo1_500

Welke artiest of welk nummer is een ‘guilty pleasure’ van jou?
Waarschijnlijk Taylor Swift met Blank Space of Shake it Off. Ik luister hem niet zo heel vaak, maar als hij toevallig tevoorschijn komt op mijn telefoon gaat hij wel 5 tot 10 keer op repeat. Maar ook JYJ, een koreaans bandje van 3

Welke artiest(en) heb je live gezien?
The Killers in 2013. Mijn vriend en ik vinden The Killers een geweldige band. We al hun albums volgens mij. En live zijn ze echt geweldig!

Van wat voor muziek of welk nummer word je emotioneel?
Mij emotioneel krijgen is niet zo moeilijk. Het kan een zinnetje zijn in een tekst dat mijn ogen al doet wateren.
DBSK met Doushite Kimi Wo Suki Natte Shimattandarou (hier met ondertiteling) en DBSK met Love In The Ice. Utada Hikaru met Beautiful World, Sakura Nagashi  en Crying Like a Child. Maar ook van Alesso ft. Tove Lo met We Can Be Heroes.

Aan welk nummer heb je een speciale herinnering? Welke herinnering brengt dit nummer bij je naar boven als je het luisterd?
Time To Say Goodbye van Bocelli. Niet een hele leuke herinnering, omdat dat nummer gedraaid werd op de begravenis van mijn opa. Gelukkig draaien ze dat nummer nooit op de radio. Verder het nummer Halo van Beyonce. Het is een nummer wat ik en mijn vriend beide erg leuk vinden.

Featured image door Hillary Boles.

Als je je geroepen voelt met deze tag, dan tag ik jou. 😉

 

Geef een reactie

