Als ik mijn leven kon veranderen

Soms denk ik aan hoe mijn leven is en de keuzes die ik gemaakt heb in mijn leven. Dingen die ik graag anders had willen doen of dat ik ze maar al te graag van te voren had geweten. Dus wat zou ik willen veranderen als ik terug in de tijd kon gaan (en genoeg geld had)?

  • Had ik geen 2 halve opleidingen gedaan en ook niet mijn laatste opleiding gedaan.
  • Had ik de opleiding dierverzorging gedaan.
  • Daarna een kattengedragsopleiding.
  • Misschien was ik ook wel (passagiersvliegtuig)piloot geworden.
  • Had ik niet al mijn geld verspild aan onzinnige dingen.
  • Had ik er ook beter op gelet wat ik at.
  • Was ik aardiger geweest naar mijn zus (maar ik kan haar soms echt niet uitstaan!)
  • Had ik over heel veel dingen een tweede keer over na kunnen denken.
  • Meer tijd met mijn opa’s door gebracht.
  • Dan had ik mijn ex niet gekend.
  • Had ik sommige mensen niet uit mijn leven gewild.
  • Was ik aardiger geweest naar bepaalde mensen.

tumblr_nl0pecTrq61t8g672o1_500

  • Was ik op dansles gebleven.
  • Had ik misschien meerdere katten gehad.
  • Had ik eerder rijles genomen.
  • Was ik misschien datzelfde meisje nog die altijd haar bek opentrok.
  • En niet bang was voor irrationele dingen.
  • Was ik eerder begonnen met Supernatural.
  • Had ik willen verhuizen naar een ander land maar ook homesick geworden.
  • Waarschijnlijk bepaalde mensen terug gepakt.
  • Veel op reis gegaan toen het nog kon.
  • Minder bang geweest voor veranderingen.
  • Had ik misschien nog een opleiding gedaan na het MBO.
  • Journalistiek leek mij ook altijd leuk.
  • Had ik meer geld opgespaard.

Featured image van Marco Leo.

Wat zouden jullie willen veranderen?

tumblr_nl1r5aXmFB1une5hoo1_1280

3 Reacties op “Als ik mijn leven kon veranderen

Geef een reactie

